1 Kasım 2018 Perşembe

Elif ve Arkadaşları,Elif ve Arkadaşları oyunu,TRT Çocuk Oyunları,Oyun

Elif ve Arkadaşları,Elif ve Arkadaşları oyunu,TRT Çocuk Oyunları,Oyun: Elif ve Arkadaşları,Elif ve Arkadaşları oyun,Elif ve Arkadaşları oyna,Elif ve Arkadaşları oyunu ,Elif ve Arkadaşları oyunları
Oyun Elif ve Arkadaşları Elif ve Arkadaşları Çizgi Film,Elif ve Arkadaşları Anaokulu Maceraları,Elif,Macera,Okul,Çizgi Film,Çocuk Elif ve Arkadaşları,Elif ve Arkadaşları oyunu oyna Elif in Düşleri gerçek oldu! Artık o da okula gidiyor. Elif ve Arkadaşları anaokulu maceralarıyla TRT Çocuk ta.Elif yeni arkadaşları:Ayşe ,Selim ve Kerem ile düşlerini gerçekleştiriyor.Elif ve Arkadaşları Anaokulu Maceraları sizlerle     puan toplayın ve arkadaşlarınızla paylaşın   oyun skorunuzu yorumlarda paylaşın  oyunoyna.tv.tr iyi eğlenceler diler. 
Elif ve Arkadaşları Şarkı Sözleri
Küçüktüm büyüdüm
Neşeyle yürüdüm
Merak edip öğrendim
Öğrenmeyi çok sevdim
Buluşup okulda Oynarız doya doya
Ayşe, Kerem ve Selim
Hep beraber öğrenelim
Arkadaşlık ve dostluk
Birazcık da macera
Sen de gel aramıza
Hep beraber öğrenelim
Hep beraber öğrenip
Birlikte eğlenelim

Elif ve Arkadaşları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder